I min virksomhed har ledelsen lige besluttet sig for at vi skal til at starte en ny afdeling, og derfor skal vi have lejet nogle lokaler, hvor vi kan være i. Derudover har ledelsen bestemt, at vi skal holde tre store konferencer i næste måned og dertil skal vi bruge nogle lokaler, hvor vi kan holde møde i.Jeg fik til opgave, at finde dette kontor, og jeg fandt en hjemmeside, hvor der var en masse fine lokaler til gode priser. Jeg fandt et kontor i århus, dette kontor i århus lå lige i midten af gågaden, og det syntes jeg var en rigtig god ide, fordi på den måde ved at have et kontor i århus lige så centralt som muligt, så gør vi os mere synlige i offentligheden, og på den måde kan vi få flere kunder til, plus skabe et større kendskab. Det synes jeg er rigtigt vigtigt, når man er en virksomhed, der er afhængig af at give en god service.
Billige lokaler
Jeg søgte lidt videre og jeg fandt en masse fine lokaler, der var en del som lå lidt langt uden for århus, og det syntes jeg ikke så godt om. Men jeg fandt det her kontorfælleskab i århus, som lå meget centralt. En anden ting som er meget fordelagtigt ved at vælge det her kontorfælleskab i århus, er at størstedelen af vores kunder bor i midtbyen, og på den måde gøre vi vores virksomhed mere attraktiv for kunderne. Jeg kontaktede dem, og der gik ikke mere end fem minutter, og vi havde fået lokalerne. Er du også interesseret i at få sådan nogle finde lokaler, så tjek det link her, (kildehenvisning her). Her kan du finde fine lokaler til en god pris.